Keskustelu (2010)
Rehellistä onnellisuusvajetta
Takaisin keskustelupalstan etusivulleAiheeseen on tällä hetkellä 6 vastausta.
Vs: Rehellistä onnellisuusvajetta
Tollasta lääkäriä tarvittaisiin. Joskus toivoo olevansa kipeä vaan koska sillon on aikaa keskittyä itsensä hoivaamiseen. Raikkaasti naiivia tekstiä.
Huhhuh, onpa radikaalia ja tosiaan raikasta tekstiä. Hyvä että joku sanoo niinkuin ajattelee! Hyvä kirjoitus kun vertaa netissä oleviin muihin kolumneihin.
Paremminkin onnellista rehellisyysvajetta
Kiva kirjoitus, voi lukea toisenkin kerran. Rehellisesti onnellisuusvajeesta.
Olipas näpäyttävä teksti ajankohtaista asiaa vastaan, mutta samalla niin surullisen totta. Näitäkin vain löytyy.
Loistavia kirjoituksia. Mielenkiinnolla odotan lisää juttujasi Mirka ;)

Minä rupean lääkäriksi. Älkää kysykö lisensiaattitutkinnosta. Valkea takkini peittää koulutuksen puutteen kuin morsiuspuku neitsyyden puutteen. Valkeassa takissani olen sävytön ja hävytön samaan aikaan. Silti vannon, kaikkien Jumalten ja Jumalatarten kautta, että tulen torjumaan kaiken, mikä voi olla vahingoksi ja vääryydeksi.
Kyvytön minä en ole, sillä minulta sujuvat niin sydänsairaudet, psykiatria kuin muutkin sisätaudit. Ja vaikka ihmiset tulisivat vain pikkuvaivojen kanssa vastaanotolle, en minä sano, tule ensiviikolla, jos vielä kolottaa. Sillä onhan syytä varmistaa työn ja vuorovaikutussuhteen jatkuvuus, ja antaa hoito-ohjeet, joilla potilas tulee viikonkin päästä, ja aivan varmasti. Lupaan, että kaikki järjestyy, mutta vain jos saan itse järjestää.
…
Rehellistä onnellisuusvajetta